fredag, mars 09, 2012

Fredagsbrunch

Denna vecka har varit en ställa-allt-tillrätta-vecka. Storstäd och gjort trista saker som man var befriad ifrån när Linda var här. Men jag tycker faktiskt om sådana veckor, det är så himla skönt efteråt. Men jag har även gjort roliga saker som skypeat med massa som jag inte pratat med på ett tag nu och SOLAT! Det har varit helt underbart väder, 15 grader i skuggan och 20-25 i solen! Så jag har varit ute så mycket som möjligt. Hoppas verkligen att våren är här på riktigt nu.

Idag har jag haft brunch med Jana och Tabea. Vi var hos Jana och gjorde amerikanska pannkakor. Det var väldigt trevligt och vi behövde verkligen ta igen massa. Haha det är nog det som är det roliga med att vara ifrån varandra. Att prata om allt som missats när man träffas igen.


Tabea gosar med Tate

Dagens snyggingar

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skall vara au pair i Goldens Bridge nära MT Cisco. Du verkar bo i närheten. Tycker du om området? När åkte du dit? :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vad roligt! Ja det är nära, du har mycket möjligt min värdmamma som LCC. Jag tycker det är ett trevligt område ute på "landet". Det är enkelt att ta sig till NYC och det är nära till Danbury, som är en en liten stad. Mount Kisco är supermysigt! Jag kom till USA 12 september (kom till familjen den 16e) så det är snart 7 månader här. När kommer du? Vet du om familjen som du ska till har en au pair nu? Isf om du vet namnet vet jag nog vem det är :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag såg inte att du svarat här, det var därför det dröjde så länge tills jag svarade.

    Jag kommer ha en LCC som heter Sharon. Är sin värdmamma LCC som Au Pair in America? :)

    Vad roligt att det verkar bra däromkring!
    Jag kommer den &:e augusti till skolan, den 9:e augusti till familjen, så jag kommer strax innan du åker därifrån. Nej, de har inte haft någon au pair innan. Har du varit i Goldens Bridge?

    Ha det så bra!

    SvaraRadera