onsdag, maj 09, 2012

Familjen Kom På Besök

Hejsan Svejsan! Nu var det på tok för länge sedan jag bloggade, men jag tog mig tillslut i kragen och TADA ett nytt inlägg. Det har hänt en del sedan sist och jag börjar helt enkelt med ett bilder från när mamma, pappa och Sofia var här som var 17-27 april!

Sofia squeezar Dexter första kvällen

Hon blev väldigt glad över presenterna, här klädd i NY t-tröjan

Vi gick(!!) till min bankomat, här kör man ju drive in 

Pappsen och jag på Applebee's

Sofia och jag vet hur man beter sig i leksaksaffärer

Undrar vem vi har ärvt det ifrån?

Sofia sov hos mig

Mamma och pappa bodde på hotell i Danbury

Sofia och mamma mumsar på milkshakes på Everready Diner

Vi hade en heldag på Manhattan i regn

Här vid Ground Zero, nu är ett av "tornen" högre än Empire State igen

Mams&Paps på TGI Friday

Vi gick pga vätan til MAdame Tussauds. Sofia och Tyra Banks!

Jag kände mig nästan som en av Spice Girls

Bush och Pappa

Mamma och Bruce 

Sofia shoppade en del, såhär gånger 5 såg mitt rum ut

Vi åkte till en av mina favorit towns, Katonah 

Mina söta föräldrar

Senare i veckan åkte vi till NYC igen.

 Pappa såg frihetsgudinnan för andra gången. Detta är 30 år senare, coolt!

Sofia uppe på Empire State Building. När vi var där var det den högsta byggnaden i NYC.

En liten random bild på Manhattan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar