måndag, maj 28, 2012

Moonrise Kingdom I Newport

Någonting jag inte tänkte på att berätta sist var ju att Carina, Gabe, Jake, Jonathan och jag åkte i tisdags till onsdags på Moonrise Kingdoms's USA-premiär som var i Newport, Rhode Island. Varför premiären var där istället för typ New York City var för att filmen är inspelad i Newport och så tror jag Wes Anderson ville vara lite originell. Där träffade jag alla barnen som var med i filmen men inga av stjärnorna. Dock så var James Franco där, "the bad guy" i Spiderman. Väldigt attraktiv man kan jag lova. Och det var en hel drös med "viktiga" människor där såsom producenter och regissörer ect. Men trots att jag har en drömvision att bli skådespelerska så ser jag inte dessa personer som mer än människor. Jag tycker liksom inte de är viktigare än någon annan. Det är väl såklart helt otroligt vilka skickliga människor det är men så är det ju inom alla branscher. Haha coolt var det i alla fall och självklart en upplevelse som ingen annan. Och filmen var jättebra! Jag har på senare år blivit väldigt kinkig när det kommer till filmer men den var faktiskt högt över förväntan. Den utspelar sig på underbara 60-talet och är gjord så filmen ser ut att vara inspelad då! Biopremiären i Sverige är den 6 juni, så jag rekommenderar att fira våran nationaldag genom att se den.


Killarna från Moonrise Kingdom, Gabe är näst längst till vänster 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar