söndag, december 25, 2011

Julefrid

Tiden går fort när man har roligt! Jag har bland annat sedan sist:


Fikat med Verena som har beslutat att åka hem


Haft två LCCmöten, här Carinas brunch


Varit på julkonsert på Jakobs High School


Varit kocksassistent till Gabriels första egenlagade (svenska) pannkakor


Väntat på julen med Molly


Varit på julfest


Bild på mig och Merary från julfesten


Detta är mina julklappar till familjen


Alla paketen som vi öppnade enligt amerikans tradition på juldagsmorgonen


Dexter med en rosett på juldagen


En till bild på sötnosen


Molly hade självklart också rosett


Mina fina julklappar

Jag har även varit i New York City några gånger, julstökat, haft svenskt julbord med grannarna på julafton. Tränat, åkt till IKEA, gått på bio några gånger, umgåtts med vännerna, träffat lite nya vänner, shoppat, varit på Gypsy Of The Year Competition 2011 som är en tävling för alla shower som visats på broadway under året. Var på eftermingel för Billy Elliot eftersom Gabe var med i showen, träffade där på Stephen Daldry som är producent och regissör för showen. Han har blivit nominerad för tre Oscars. Väldigt häftigt!

Nu på kvällskvisten ska vi äta rester från julbordet och sedan bär det av till Danbury och kolla på The Girl With The Dragon Tattoo med Ida och Emma. Det lite tråkiga är ju att jag inte har läst eller sett någon film av Millenium-serien, köpte alla tre filmerna några dagar innan jag åkte till USA men jag hann tyvärr inte se dem. 


2 kommentarer:

  1. Hoppas att du hade en bra jul! :)

    SvaraRadera
  2. låter awesome!! & tack så mkt för kortet!!! blev jätteglad och himla fin tjej påt också!

    SvaraRadera