söndag, februari 12, 2012

Chillarhelg

Vilken slapparhelg jag har haft! Idag har jag inte gjort ett smack mer än att prata på skype med mamma och pappa. Jag vaknade runt 8 i morse och var hur pigg som helt. Så himla jobbigt att vakna "tidigt" på sin enda sovmorgon i veckan. Men jag antar att det är för att kroppen vänjer sig när man går upp halv 7 varje dag.

Igår hade jag en frukostdejt med Jakob på Applebee's för någon välgörenhetsgrej i hans high school. Sedan skjutsade jag honom till hans pianolektion i Carmel. När vi sen kom hem väntade Tina där på mig. Så då satte vi oss och bara tjattrade i flera timmar. Sedan åkte vi till Target i Bethel, Conneticut. Jag letar som en galning efter läderskosnören eller liknande till mina kängor, har inte hittat ett enda par i rätt längd på hela vintern. Hittade inga där men det blev ett par skosnören till mina stallskor i alla fall. Är det bara mina skosnören som går av hela tiden eller? Haha. Efter säkert en och en halv timme på Target åkte vi tillbaka hem och hade Biggest Loser-kväll.   


Frukostdejt på Applebee's med Jake

I fredags kom Frida över och vi hade fredagsmys med tända ljus, godsaker och 500 (kortspelet). Jag älskar att spela kort. Har dock en tendens till att förlora. Men då håller sig ju motspelaren glad! 

I torsdags kom Jana och Frida och hämtade upp mig för vi skulle till The Cheesecake Factory och fira att Frida varit här i en månad. Väl där mötte vi upp Tabea. Jag som inte ens tycker om cheesecakes blev frälst. Jag tog en Hershey®'s Chocolate Bar Cheesecake och det var verkligen supergott. För att inte tala om mättande! Vi hade väldigt roligt och skrattade galet mycket. Det var verkligen det ultimata sättet att spendera sin torsdagskväll på!


Tabea och jag


Frida och Jana


Hershey®'s Chocolate Bar Cheesecake

Nu kryper det i kroppen efter allt slappande så nu ska jag strax iväg till Frida. Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar