tisdag, januari 31, 2012

Tangentbord? Ja tack!

Nu har jag något att berätta igen! Vi har bytt ut min rosa, väldigt söta Motorola från stenåldern (nästan i alla fall) till Gabes "gamla" LG. Jag säger bara TANGENTBORD! Nu kan jag smsa på sekunder istället för minuter. Så himla skönt! Tar nog dock ett par dagar innan man kommer in i hur LG fungerar men det verkade inte vara komplicerat. Helt sjukt egentligen att lycka över något materiellt såsom ett tangentbord. Äsch jag låter mig vara lycklig! 


Motorola vs LG

I övrigt har det varit en lugn dag idag. Tog en 45 minuters rask promenad med Dexter idag. Haha det märks att inte bara min kondition börjar bli bättre. Förut lät han som ett ånglok i en timma när vi kom hem men nu är låter han så i bara en halvtimme. Men han är i alla fall pigg och glad medan vi går, han älskar verkligen att gå promenader! Jag har även fått reda på att mamma, pappa och Sofia antagligen ska komma hit i april. Tjoho vilket flyt! Och nu ikväll ska jag hämta upp Frida och sen bär det iväg till Mount Kisco och träffa lite au pairer på Starbucks. 

Hittade idag Trix på toaletten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar